jaky DAC pro KZ ZS5

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Říjen 24 11:31:57 CEST 2017

A snad naposledy. Kombinací tlačítek (teď jsem to našel) se dá
zapnout/vypnout náhodné pořadí přehrávání skladeb, repeat a dá se
zapnout funkce equalizéru, kterou má ten DAC v HW integrovanou (je tam
nějaká šílenost 180 profilů). Pak ještě ten reset na factory default
pomocí stisku jednoho tlačítka a zapnutí přístroje.

>>> http://savepic.net/9731162.jpg