RPI problem

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Úterý Říjen 24 08:45:09 CEST 2017

Mám RP2 napájené z televize (RP3 to neutáhne) mám vypnutou ikonu od
měkkého napájení a přehřátí. Použivají to děti dva roky a vypnutí televize
nebo zdroje (na kabelu je vypínač) za provozu je normální. Maji tam
multiboot a XBMC a ja ubuntu.Zatím pouze jedna SD karta vymazaná data a to
bylo asi mojim přičiněním, když jsem něco zkoušel.

JL