baterie HE3DA

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 24 00:28:12 CEST 2017

Malý elektromobil pojede za nějakých 15kWh/100km.
Tak abyste dostal to samé jako z benálu, musela by být daň někde na 5Kč/kWh.
Takže poměr by byl cca 2x horší než teď - teď je spotřební daň zhruba rovna
ceně paliva, u elektriky by to bylo někde kolem 2x cena energie.
A samozřejmě to vylučuje všelijaké domácí soláry atd. Resp. solár si klidně
pořiďte, ale spotřební daň a asi i DPH stejně odvedete.

PL