OT? Auta 5++, was: baterie HE3DA

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 23 22:43:51 CEST 2017

Zabudol-nezabudol... Ploty, plasice, snimace na autach aj v okoli tych
ciest... moznosti je vela. A nie je to len zver, ale aj ludia, padajuce
stromy a valiace sa kamene. Sneh a krupy a bocny vietor. A poruchy a
sabotaze.

Tych diablov je samozrejme vela, ako vzdy a vsade. A tiez mozeme sediet a
nariekat nad tym, ako je tych aut stale viac a cim dalej tym viac sa menia
z pomocnikov na skodcov.

Najviac ma hneva to, ze nic z toho, co hovorim, uz dnes nie je ziadne
sci-fi, vsetko su to veci hned teraz realizovatelne, len sa treba pohnut.
Ja uz tych desatroci vela na cakanie nemam.

Lenze, ako vzdy, najvacsia prekazka je v hlavach.

Ten priklad, ktory vsade hovorim, je mobilny telefon - ak by ste pred 30-40
rokmi chodili medzi ludmi a rozpravali, ako bude mat kazdy krabicku ktorou
sa kdekolvek a kedykolvek takmer zadarmo s kymkolvek spoji, a treba k tomu
postavit kazdych 10-20km vezu a napchat ju elektronikou, tak by Vas mozno
aj do blazinca zavreli.

wek