OT? Auta 5++, was: baterie HE3DA

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 23 21:56:02 CEST 2017


Na toto mate krasne slovo ze skarohlid.

Hento je samozrejme nula, rovnako ako vylestena dialnica v Nemecku. To
vsetko pride.

S dokonalou kontrolou vsak tie cesty budu moct byt omnoho uzsie nez su
dneska, ked sa v podstate prisposobuju neschopnosti cloveka. Ergo
lacnejsie co sa tyka samotnej stavby, mensie naroky na zabranu plochu,
moze kopirovat teren, atd. Vlastne ani stred nemusi byt nosny; ak by sa
vobec vyskytla nejaka potreba predbiehat (povedzme ze nakladne auta pojdu
pomalsie) tak sa to bude dat riesit kratkymi usekmi kde ten stred nosny
je. Menej exponovane useky si viem prestavit v podstate jednokolajne s
vyhybnou. Udrzba uzkych pasov by mohla byt relativne jednoducha a
pravdepodobne aj pomerne lahko automatizovatelna.

wek



----- Original Message ---------------
>A tohle je priblizne kolik 
>http://1gr.cz/fotky/idnes/11/043/cl6/STK3a967d_diry.jpg
>
>tipuji 4+- ;-)
>
>RV
>
>Dne 23.10.2017 v 20:26 Jan Waclawek napsal(a):
>> Inak je este jedna vec - samozrejme to cele si vyzaduje prechodne obdobie,
>> ked budu koexistovat auta 5++ a 4-- a tiez cesty s infrastrukturou (t.j.
>> 5++ cesty) a bez nej; a je mozne, ze urcite useky ("posledne mile", garaz,
>> apod.) nebudu 5++ nikdy resp. len v buducnosti stracajucej sa v
>> casopriestorovej hmle. To si vyziada manualne riadenie aj v autach 5++.
>> 
>> To medziobdobie vidim na niekolko desatroci, takze bohuzial, spolu s tou
>> dobou KYM SA AUTOMATICI A ROBOTICI FLAKAJU, to vidim tak, ze tento
>> konkretny problem, ktory ste predostreli, nie je az taky akutny...
>> 
>> wek



Další informace o konferenci Hw-list