OT? Auta 5++, was: baterie HE3DA

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 23 20:26:33 CEST 2017

Inak je este jedna vec - samozrejme to cele si vyzaduje prechodne obdobie,
ked budu koexistovat auta 5++ a 4-- a tiez cesty s infrastrukturou (t.j.
5++ cesty) a bez nej; a je mozne, ze urcite useky ("posledne mile", garaz,
apod.) nebudu 5++ nikdy resp. len v buducnosti stracajucej sa v
casopriestorovej hmle. To si vyziada manualne riadenie aj v autach 5++.

To medziobdobie vidim na niekolko desatroci, takze bohuzial, spolu s tou
dobou KYM SA AUTOMATICI A ROBOTICI FLAKAJU, to vidim tak, ze tento
konkretny problem, ktory ste predostreli, nie je az taky akutny...

wek