RE: baterie HE3DA

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Pondělí Říjen 23 20:05:27 CEST 2017

Možná je to moje přirozená skepse, ale na úspěch té baterie bych nevsadil. Když tak jen velice málo. Ale pravda je, že ve vzdáleném příbuzenstvu mají asi 3 měsíce nové autí - je to hybrid a střecha je pokrytá fotovoltaikou. Jednou jsem to viděl z blízka (vypadá to hezky) a podle debaty fantastické na nízkou spotřebu. Ale možná je ten údaj zkreslený, protože já jsem se rozhodl pro něco jiného. Na druhou stranu se chystám na rekonstrukci domu. Hlavní motiv je bezbarierový přístup, ale s jakousi předpřípravou na dobíjení svého dalšího auta tam počítám taky.
Král