baterie HE3DA

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Říjen 23 18:54:53 CEST 2017

Tak samozrejme, to jde ruku v ruce:

- povinne zastavky kazde dve hodiny.. Dodrzovani bude sledovat system,
zalozeny na SW update systemu eCall, prestupce bude hlasen primo do
spravniho rizeni prislusnemu mistne platnemu uradu dopravy. Aby si ridic
zvykl na pevny rytmus, system bude povinnou soucasti kazdeho motoroveho
vozidla bez vyjimky, sankce viz nize.

- u kazde benzinky alespon pet stojanu s rychlonabijenim, zrizeni na naklady
majitele.

- u kazdeho domu jeden stojan na kazdy byt, zrizeni na naklady majitele.

- pokud neni dostatecne kapacitne domenzovana domovni pripojka, pak majitel
uhradi naklady na jeji zkapacitneni.

S platnosti od 06/2017 bude sledovat k tomu vytvoreny spravni organ.
Nedodrzeni vyse popsanych narizeni bude sankcionovano pokutou od 50.000 Kc
za kazdy mesic prodleni. Urad nebude brat ohled na "vymluvy" typu "ja ale
nemam elektromobil" - je nutne zajistit infrastrukturu, protoze bez ni
nedojde k masivnimu rozsireni teto ekologicke technologie.

Co vam na tom neni jasne? ANO, sama pozitiva a socialnií jistoty pro
vsechny.

Pavel Kutina