jaky DAC pro KZ ZS5

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Pondělí Říjen 23 17:28:58 CEST 2017

Ja jsem zatim sel do  bazaroveho HRT Music Streamer II
Ted cekam na postu.
Jak jsem na tom s casem tak kdybych to mel vyrabet tak si to v zivote neposlechnu.
Azdopadne diky za vsechny rady.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Tuesday, October 17, 2017 10:28 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: jaky DAC pro KZ ZS5

Možná by šla použít nějaká USB zvuková karta (např. včera zmíněná krabička, která má opt. vstup a výstup). Když jsem koukal na ALI co je k dispozici a jakým směrem jít (počítač nebo notebook jsem tedy zavrhl...), dá se najít i u "USB karta" (IO který má USB vstup a výstup pro DAC) včetně DACu AK4490 za pár korun (deska bez krabičky).
K tomu připojíte OPA+BUF a bude to hrát určitě suprově. Celé by to asi šlo i přinutit napájet z těch 5V na USB (audio část pomocí DC-DC měničů jako je to u Zishan Z2 a podobných přehrávačů).

Detailní foto (obvody B6287Y): http://sorbits.dk/i/Z2/20170813_213024.jpg

MG