baterie HE3DA

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Říjen 23 16:41:28 CEST 2017

Nedávno jsem měl možnost se svést Teslou S. Zrychlení 0-100 je
impozantní. Úplně se odkrví spodní část nohou a krev leze do mozku a
zpočátku to bylo trochu až nepříjemné, ale zvykl bych si ;-). A nic
tam nepíská ani když pomalu popojíždí třeba při parkování. Jinak
nabíjení na těch super chargerech je v celku rychlé (za cca hodinu to
baterku nabije někde kolem 80% a poté se nabíjení postupně zpomaluje
takže pak už nemá cenu u nabíječky déle čekat. Zajímavá je podpora.
Pro modely staré určitého data (2014?) je nabíjení snad úplně zdarma.
Pro novější platí nějaký roční budget. Jinak z Prahy do Brna jsou po
cestě nabíječky snad 2 (minimálně jedna někde u Humpolce a pak v Praze
a v Brně) takže cíle se dá dosáhnout i když to chce cestu trochu
plánovat. Pak jsou samozřejmě k dispozici už ve více městech (asi i po
Praze/Brně) ty pomalé nabíječky a doma v garáži se to dá nabít taky...