ESP32 Zkusenosti?

Neděle Říjen 22 21:11:43 CEST 2017

Tak jsem si s tim dnes pul dne hral, rozchodil jsem v linuxu JTAG
debugger za cenu kompilace OpenOCD a aktualizace vseho, kazdopadne zatim
jsem nenasel cestu jak automaticky dostat program do flash, funguje to
tak, ze ho tam flashnu po seriaku a pak muzu spustit ladeni, jde to
krokovat, prohlizet, atd. Zatim mi asi bezi jen jedno jadro, je to
nejaka jednoducha blikaci aplikace (i kdyz inicializace wifi tam je taky)
Budu to dal studovat ale nema to nekdo rozchozene, abych vedel, ze to
vubec jde?
Primo z OOCD jsem to zkousel takto

bin/openocd -s share/openocd/scripts -f
interface/ftdi/esp32_devkitj_v1.cfg -f board/esp-wroom-32.cfg -c
"program_esp32 /home/esp32/esp/myapp/build/app-template.bin 0x10000
verify exit"
a skonci to temito chybami, stavajici aplikaci to ale  smaze.

** Programming Started **
auto erase enabled
Info : Use core0 of target 'esp32'
Info : Target halted. PRO_CPU: PC=0x40091D07 (active)    APP_CPU:
PC=0x40000400
Info : Auto-detected flash size 4096 KB
Info : Using flash size 4096 KB
Info : Use core0 of target 'esp32'
Info : Target halted. PRO_CPU: PC=0x40091D07 (active)    APP_CPU:
PC=0x400004CF
Info : Use core0 of target 'esp32'
Error: Transfer data tmo!
Error: Failed to exec algorithm user func (-5)!
Error: timed out while waiting for target halted / 4 - 2
Info : Target halted. PRO_CPU: PC=0x40091874 (active)    APP_CPU:
PC=0x400004CF
Error: xtensa_wait_algorithm: not halted 0, pc 0x40091874, ps 0x60021
Error: Faied to wait algorithm (-5)!
Error: Algorithm run faied (-5)!
Error: error writing to flash at address 0x00000000 at offset 0x00010000
** Programming Failed **
shutdown command invoked