Nevzlinave hroty k p�jecce

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Říjen 21 21:31:49 CEST 2017

Dobrý den,

vždycky mě u všech mikropájek vadilo, že cín vylézá od hrotu nahoru, tam se
drží a pokud si to nepohlídám, tak v nestřežený okamžik někam nevhodně
odpadne. Páječky samozřejmě mám furt hrotem dolů i ve stojánku. Když chci
něco připájet, musím to prohřát, přiložit cín - a on místo aby se pěkně
rozlil, z půlky vyšplhá na hrot.

V práci jsem ale vyhrabal nějakou prastarou čínskou páječku kupovanou kdysi
v ČR (ale papíry od ní už nejsou), u které cín na hrotu nevzlíná a drží se
dole - udělá jakoby kuličku na hrotu, takže se s tím fakt dobře dělá. Prostě
můžu nabrat cín na hrot a někam s tím ťuknout, pro prohřátí plošky ji pěkně
zaplní.

Čím to je? Jak zajistit, aby mi u všech ostatních mikropájek cín se držel
dole na hrotu a nechtělo se mu antigravitačně nahoru?

Děkuji, JL.