baterie HE3DA

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 21 01:48:50 CEST 2017

Tak v tomto bych melounům i celkem dal za pravdu. Elektřiny máme opravdu
dost.

A pokud by došlo k nějakému velkému rozvoji elektromobility, tak to nebude
ze dne na den, ale bude to dlouhodobý proces. Lidi by určitě okamžitě
nezahodili
svá benzínová/naftová auta.

Pokud by skutečně nastal nějaký průlom v akumulátorové technologii, tak
by to
podle mě velmi rychle vyvolalo obrovský boom v solárních a dalších
technologiích,
umožnujících fungovat v ostrovním režimu. Docela si dovedu představit,
že by nějaký
šikovný výrobce dal na trh malou plynovou turbínu nebo možná i jednoduchý
spalovák, které by 15% energie plynu daly v elektrice, a zbytek energie
by ohříval
TUV v létě, topení a TUV v zimě.
A samozřejmě by na to okamžitě naskočil stát s nějakou daní.

PL