Převodník ethernet - rs485

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Říjen 20 16:40:34 CEST 2017

Nevíte o nějakém hotovém výrobku (tedy v krabičce) který by sloužil jako
převodník RS485 na ethernet, přičemž uměl získat IP z DHCP serveru a
fungoval jako klient, tedy po zapnutí si získal adresu a pokusil se
připojit k serveru v internetu a tím vytvořil tunel? Výrobce PLC xLogic
totiž mazaně upravil PLC tak, že nemá DHCP a nelze jej tedy použít.
Samozřejmě co nejnižší cena, max cca 1500 Kč.

Nebo v nejhorším jiný výrobce, který má PLC s nejméně 4mi analogovými a
3mi digitálními vstupy, výstupy relé, rozumně implementovaný ethernet a
možnost rozšiřovacích modulů? Samozřejmě cena je důležitá. Byl bych
schopen brát 100 až 200 kusů ročně.

--

Martin Záruba