RPI problem

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Pátek Říjen 20 16:08:45 CEST 2017

Tak fakt nějak podivně odešla ta boot partition :(

Nahrál jsem image na novou sd a jede, soubory v boot oddíle jsou vidět (na
té poškozené není ani jeden).

--
Milan Čížek

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jiri LINHART <hw.jirilinhart na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 20. 10. 2017 15:21:50
Předmět: Re: RPI problem
"

RP 2 bez SD karty svítí prvně zelená a po chvilce se rosvítí červená

RP 3 bez SD karty svítí pouze črvená

JL

Dne Fri, 20 Oct 2017 15:13:56 +0200 Cizek Milan <Cizek.Milan na seznam.cz>
napsal(a):

"
Ahoj, potřeboval bych poradit.

Hrál jsem si teď se svým RPI2 (1wire pullup v /boot/config) a po rebootu už
mi nenajel. Bohužel nevím, jak se má chovat defaultně, třeba bez SD karty,
každopádně na HDMI nemám signál ani s kartou ani bez.

SD jsem si moutnul na windows, data vykopíroval (mam ext2VM). Na boot
partition vidim jen adresar overlays, soubory ale zadne. Mel bych tam videt
nejake soubory? Nemyslim, ze jsem něco zkazil v tom configu, ale cert vi...
:(

--
Milan Čížek

"