baterie HE3DA

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Pátek Říjen 20 08:15:33 CEST 2017


Kdyz ale nevyvezem, bude chybet jinde a poroste cena. A vystavba relativne levnych zdroju trva desetileti a mnohdy je politicky nepruchodna. Ne moc dobry stav v sitich ve velke casti eu si vyzada obrovske investice. A to i u nas. Vysledkem muze byt pomerne znacny narust ceny nebo nejakou formu dane na principu oze.

Otazkou take je, odkud by staty nahradily vypadek prijmu do rozpoctu ze spotrebnich dani za paliva. Jak nam historie napovida, vzdy to nakonec zaplati bezny obcan. 

Nebyl bych tedy az tak nadseny z budoucnosti. Respektive jsem velmi nejisty z budouciho vyvoje. Nakonec muzeme zjistit, ze provoz elektromobilu bude drazsi nez tech stavajicich. Ono je treba si uvedomit, ze bez spotrebnich dani by stal provoz spalovacich automobilu mene nez v pripade elektromobilu (vcetne vsech provoznich nakladu).

T

20. 10. 2017 v 6:51, gatilo <gatilo na centrum.cz>:

> 20.10.2017, 6:49:47
> 
> Vyvazime, zhruba 1 Temelin. Coz by eventualne stacilo na nahradu
> spotreby automobiloveho benzinu. Spotreba motorove nafty je v cr cca
> 3x vetsi !
> 
> S pozdravem Pavel
>  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
> 
> --
> V P napsal:
> 
>> Vystavet vyrobni kapacity elektriny pro elektromobili v zemi ktera
>> patri dlouhodobe k nejvetsim vyvozcum elektriny? Ani s tim VN a VVN
>> to neni tak tragicke, to spis posledni míle.
> 
> 
> 
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list