baterie HE3DA

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 20 06:43:50 CEST 2017

 20.10.2017, 6:39:47

Dneska litium, pred 20 roky kadmium. Poptavka se holt obcas meni.
Nicmene pokud jde o cinovecke Li, je to IMHO, v lepsim pripade jen
kourova clona na odvedeni pozornosti od jinych lumparen, v tom horsim
plan jak podojit statni kasu o "zmarene investice", neboli Diag Human
na steroidech.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz