[OT] Bootrom a boot ze site

Čtvrtek Říjen 19 08:02:56 CEST 2017

To už je jednodušší sehnat bootovací disketu. Floppy mechaniky mám
dokonce 3, ale jaksi nemám počítač, na kterém bych na disketu mohl
něco nahrát. Ale budu u takového počítače už dneska večer.

Ono to není nic důležitého, jen taková technická hádanka, kdy jsem
vždycky kousek od řešení, ale pak to na něčem zkolabuje. Tady ta
bootrom se mi úspěšně spojí s DHCP serverem a pak se i načte ten image
diskety (to všechno vidím na tom starém PC, dostane IP adresu, zobrazí
se tam název toho img souboru), ale dál se to nedostane. Buď to chce
nějaký jiný image nebo to selhává prostě na tom, že je to moc staré PC
a nerozumí si s novým DHCP serverem.

P.K.