[OT] Bootrom a boot ze site

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Říjen 18 21:59:27 CEST 2017

On Wed, 18 Oct 2017, Pavel Kadečka wrote:

> V tom PDF bootrina.pdf píšou o vytváření img z disket a připadá mi to,
> že je to jen pro Novell.

V kapitole 5 je NDIS driver + odipkt (to tusim dela packet driver
na NDIS driverem) . Ale pamatuju si ze u techhle systemu byl nejaky
problem s tim ze se to napred vsechno melo nakopirovat do ramdisku
a z nej pak vse instalovat protoze NDIS driver sitovky ji po nahozeni
resetoval a tim se ztratilo spojeni co vytvari bootrom. Netware to
mel vymakanejsi - tam se ty drivery nainstalovaly ale na sitovku nehrably
vcetne nadrazenych vrstev a iniciovalo se to vse az nahozenim login.com
ktery ale uz byl schopem pripojit disky a pokracovat z nich..