[OT] Bootrom a boot ze site

Středa Říjen 18 21:02:33 CEST 2017

Jestli umí PXE, to nevím, bootrom je z roku 1997 (copyright lanworks
technologies inc. 1987-1997).

Mám dílčí úspěch, nainstaloval jsem do windows xp dhcp server:

http://www.dhcpserver.de

A starý počítač úspěšně dostane IP adresu a dokonce se pokusí nahrát
img - použil jsem nějaký image diskety z dos 7 (= dos asi z win 98),
ale nenajelo to. Napíše to "error: ethernet card improperly installed
or connected".

P.K.