[OT] Bootrom a boot ze site

Středa Říjen 18 19:44:12 CEST 2017

Přátelé,

můžu v amatérských podmínkách donutit PC nabootovat ze sítě? Ještě
pořád tu mám to staré PCčko (viz kvíz "jak udělat bootovací CF
kartu"), kde se mi nedaří spustit nějaký systém. Harddisk je mrtvý, po
vyndání z mrazáku ho sice počítač (BIOS) aspoň viděl, ale systém
stejně nenaběhnul.

Bootovací CF kartu se mi udělat nepodařilo.

Ale mám tu síťovou kartu 3C509B (3com etherlink III) s bootrom, na
které je napsané "Bootware / 3C5-TRIROM NW-RPL-TCP/IP".

Po startu počítače ta bootrom žije, ale jaksi nenajde server, ze
kterého by nabootovala.

Dostanu se pomocí Ctrl-Alt-B do nastavení bootrom, kde se mj. dá měnit
boot protokol mezi DHCP,  Netware_802.3, RPL, BOOTP, Netware_Eth_II a
Netware_802.2.

Mohl bych si na druhém počítači vytvořit nějaký server, který by
umožnil bootování po síti? Ideálně aby to šlo spustit pod Windows (7
nebo XP).

P.K.