baterie HE3DA

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Říjen 18 13:45:45 CEST 2017

Přesně tak.
1. Že se o tom začalo mluvit zhruba ve stejné době, kdy se zjistilo, že
v Krušných horách je nezanedbatelná zásoba lithia asi není náhoda.
2. Proč se to tak tají ? Má přece patentovou ochranu a v přihlášce
patentu, která je veřejná, jsou všechny podstatné technické informace.
3. Kdo jsou ti "investoři" ? Kdyby to byly firmy, které mají dlouhodobou
zkušenost s výrobou akumulátorů, prosím.

Těch nejasností je tam nějak moc. Ten pán prý nevypadá jako podvodník.
No kdyby vypadal jako podvodník už na první pohled, asi by moc neuspěl.
I když v Čechách je možné všechno. Já jsem z Kladna - takový Vladimír
Stehlík byl zcela zjevný hochštapler, ale přece na něj mnoho lidí nedalo
dopustit a věřili, že tu Poldovku zachrání. A on tomu možná věřil taky.

Mrazík