Arduino + ESP8266 OTA

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Středa Říjen 18 12:25:27 CEST 2017

DD,

bez problémů tohle používám prakticky na všech modulech. Doporučil bych
následující postup:

1. zjistit velikost Flash paměti na modulu (min. 1MB, já mám všude
minimálně 4MB)

2. překontrolovat rozdělení flash (velikost vs velikost SPIFFS) - já
používám vlastní rozdělení 2/2 s vlastním linker scriptem

3. poslat sem verzi ESP8266 core (a možná i IDE, ale s tím jsem
prakticky nikdy neměl potíž)

Pavel Brychta