baterie HE3DA

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Říjen 17 19:02:56 CEST 2017

 17.10.2017, 18:50:59

Memam zadny osobni duvod se teto firmy zastavat, ale pokud se dobre
pamatuji, tak podle informaci, ktere pred casem prosly tiskem, nemely
byt baterie z poloprovozni linky verejne dostupne. Melo jit, o
testovaci vzorky, dodavane pouze vybranym zakaznikum a jeste pod
slibem mlcenlivosti.
Je tedy mozne, ze nekdo ty baterie uz ma a zkousi je, jen to zatim
neproniklo ani mezi odbornou verejnost.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz