Koupe Atmelu Microchipem - dusledky se zacinaji projevovat

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 17 18:17:08 CEST 2017

Inak pozeram sa do toho DS cerstvo stiahnuteho od MCHP
Atmel-42734B-ATmega48PA/88PA/168PA_Datasheet_Complete-11/2016
a tam sa pise:
Die revision K was not released to production.

Opis prosim vsetky cisla co su na tom cipe z novej varky zhora aj zdola.

wek