Koupe Atmelu Microchipem - dusledky se zacinaji projevovat

František Burian BuFran na seznam.cz
Úterý Říjen 17 17:14:50 CEST 2017

Zdravim konferenci,

  Podarilo se mi objevit prvni dusledek $subj$ podivejte se do datasheetu k
atmega88pa. Od revize K  (kterou zrejme vydali po akvizici)
najednou nabyla errata, programovaci casy se prodlouzily, ale hlavne jiz
nejde pouzit 20MHz krystal ve full swing rezimu ! Mam
tu par zakazkovych konstrukci ktere funguji dlouhodobe spolehlive na 20 MHz,
ale ted jsem narazil, ze nova serie nejde
naprogramovat - krystal nekmita. Samosebou jsem trefil na nejnovejsi cip Rev
K  :-((

  Tak jen aby to nekoho neprekvapilo, jako me.

  Mam dojem ze tato akvizice byla rizena destrukce konkurence.

S pozdravem,

  F Burian