baterie HE3DA

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Říjen 16 22:43:14 CEST 2017

Já bych to viděl tak, že Číňan prokoukl podvod a vycouval.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Sent: Monday, October 16, 2017 10:26 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: baterie HE3DA

A to nevěříte komu? HE3DA nebo Číňanům?
Připadá mi to jako v tom vtipu:
Buď něco ukradl, nebo něco ukradli jemu. Ale každopádně je podezřelej. ;-)

Zajímavé je, že Číňan chtěl ukrást materiál na katody. Takže to znamená,
že zatím nevyrobili žádnou baterku? Kdyby ano, tak by si to ten Číňan pro
analýzu snad mohl vytáhnout z nějaké hotové baterky.

Už o tom bylo několik článků, různé organizace jim pronajímají pozemky
nebo i haly, někdo do nich i investoval.
To si skutečně nikdo z nich nenechal předvést nějaký vzorek?
Nebo že by problém nebyl v tom, že by ty baterky nefungovaly, ale že by
jejich výroba byla třeba mnohem složitější a tedy dražší než slibovali?

PL