Baterienotebooku.cz

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Říjen 16 21:37:22 CEST 2017

Nějak  se mi nedaří najít ten správný typ baterie. Vrtačka DHP453 není v
seznamu a ani baterii BL1815N nevidím. Ani typ HP457D nevidím. Kde je chyba?
aze

-----Původní zpráva-----
From: sam.hw
Sent: Monday, October 16, 2017 9:24 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Baterienotebooku.cz

Zdravim,

tak s tim zrovna ne - a ajk koukam, asi ani nechci :-D

ale osobne mam velice pozitivni zkusenosti s timto obchodem:
http://www.batteryshop.cz/kategorie/baterie-do-aku-naradi/makita/?info=1

do vrtacek jsem to (zatim) nevyuzil, ale do ruznych fotaku jsem ich bral
docela dost. Asi do 8 fotaku ruznych znacek.
Solidni jednani, rychly dovoz (Brno), zbozi spolehlive. Kazda vydrzela
vice nez 4 roky. jenom ty aparaty uz pak prestaly fungovat - takze
prakticky dozivotni funkcnost.
A mam pocit, ze i do notebooku jsem bral od tohoto prodejce. Ten vydrzel
cca 5 let - nez ho pak bylo treba vratit i s notasem do firmy.

:)

   Sam