OT: baterie HE3DA

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Říjen 16 16:54:08 CEST 2017

Zdravím, jen taková perlička:

Na výstavách i v různých videích (třeba tady:
http://oze.tzb-info.cz/akumulace-elektriny/14422-he3da-chceme-vyrabet-akumulatory-do-automobilu-a-pro-solarni-pole,
od 3. minuty) jsem viděl, že k měření akumulátorů HE3DA se používá náš
program Wix (wix.papouch.com). Na tom by nebylo nic špatného (právě
naopak), jen mě zaráží, že používají volnou verzi tohoto programu. Ta má
omezení na počet kanálů, což obešli 4 násobnou instalací programu. Dále se
volná verze liší panelem s nápisem PAPOUCH. Takže všude svítí 4 panely
PAPOUCH... Ostrá verze bez omezení a bez reklamy přitom stojí 5.990,- Kč,
což mi proti výdajům na výrobu aku nepřijde jako úplně šílená investice...
Zvláštní.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel