SPD/IF input

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Říjen 13 23:38:25 CEST 2017

Zdravim,

asi se mi doma zabydli digitalni audio nahravadlo, ktere ma mj. SPD/IF
vystup. Ten bych nekudy potreboval dostat do notebooku, lec moje
zvukovky maji pouze SPD/IF-Out.

Existuje k tomu nejake rozumne a lacine reseni? Potreboval bych tedy
neco, co se zastrci do USB a v PC se to bude tvarit jako zvukovka s
digitalnim vstupem (a idealne vubec nic navic).

Hledam a bud se spatne ptam, nebo nic takoveho v rozumne cenove hladine
(jednotky stovek, dejme tomu) neexistuje. Zda se mi celkem zbytecne, aby
signal prochazel D/A a nasledne A/D konverzi, kdyz nemusi (nahravadlo ma
samozrejme i linkovy vystup).

Nemate nekdo nejaky tip?

Diky.

Pavel Kutina