RE: WiFi anténa ?

radek.koutsky na gmail.com radek.koutsky na gmail.com
Pátek Říjen 13 20:50:46 CEST 2017

Dám si pøipomínku na pondìlí - AP máme v práci v krabici, zjistím jestli
jsou na 2,4/5GHz a dám vìdìt.
Rozhodnì vím, ¾e je ji¾ nepou¾ijeme, neb v¹ude pou¾íváme Ubnt a MikroTik,
tak¾e antén by mi líto nebylo...

R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Friday, October 13, 2017 8:22 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: WiFi anténa ?

Zdravím,
  konektor je pøesnì ten správný.
  Ov¹em tvar je jiný. Bylo by fajn vìdìt, zda to AP bylo té¾ "A" (tj. 5GHz).
Poku ano, jistì pùjdou. Pokud ne, obával bych se, ¾e budou jen jednopásmové.
  Docela jsem se sna¾il obrázek vygooglit a nepodaøilo se. Tìch kartièek je
v¹ude spousta, prodávají se na ebayi po desítkách, ale antény jsou nejspí¹
v¾dy u¾ ztracené, nikdy na nich nejsou ani nasazené, ani pøilo¾ené vedle.
  Zdraví Pavel