ESP v rezimu AP

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Říjen 13 14:51:50 CEST 2017

No to ano ...ja jsem se tim zacal zabyvat az cca posledni tyden a
momentalne jsem jen ve fazi overovani moznosti.

U tohoto reseni mam obavu ze soubehu pozadavku a jejich odbavovani - zvlast
pokud by tam tech klientu bylo vic.

Ono se budu muset rozmyslet jak to vlastne budu chtit provozovat...ten
displej s tim centralnim serverem take neni treba aby byl v chodu
stale...nepotrebuju videt cely den kolik mam v nadrzi vody, nafty atd.

Takze zatim uvazuji o tom, ze by se cidla periodicky budila z deepSleep a
overovala si zda je v chodu AP...pokud ano tak by byla v chodu a data by
poskytovala v rezimu server. Jakmile by AP zmizel tak by presla do DS a
treba kazdych 5 minut se vzbudila a znova testovala. Takze po zapnuti
displeje s AP bych mel mit nejpozdeji do 5 minut data.

Cidla v rezimu server maji vyhodu v tom, ze se daji vycitat nezavisle
cimkoli jinym - klidne tim, ze se pripojim mobilem na AP a natukam tam
adresu toho cidla.

nejvic me stve zatim co se tyka spotreby displej...libil by se mi e-ink,
ale co jsem videl tak se mi zda, ze neni nic rozumneho co by se dalo
pripojit pres nejake rozhrani privetive k malym MCU

RV