RE: WiFi anténa ?

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Pátek Říjen 13 10:07:49 CEST 2017

V práci mám 3ks antén ze Cisco AP - je to ono?  Viz pøíloha

R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Friday, October 13, 2017 8:56 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: WiFi anténa ?

Zdravím,
  tak jsme si tu vysvìtlili velmi pìknì, jak takové antény fungují.
Je to super, v této konferenci se v¾dy najde dost zajímavých informací i
názorù.
  Nicménì, mùj pùvodní dotaz byl pøeci jen malièko jiný: Nevíte tedy nikdo
náhodou, kde takové antény rostou ? Jistì se tu tou technologií zabývá
profesionálnì i amatérsky øada lidí, tak pøeci nìjaký tip by se snad najít
mohl..
  Zdraví Pavel

> Nemusí. Typickým pøedstavitelem je kolineární soustava dipólù.
> https://en.wikipedia.org/wiki/Collinear_antenna_array
> Pokud namítnete ¾e ten sto¾ár bude pøeká¾et a stínit, dá se to vyrobit
> z nastøíhaného koaxiálního kabelu a plastové trubky. Vyzaøovací
> charakterika je pak opravdu kruhová.
>
> Tomá¹

antenou), t.j. znova pride k dalsej "obchodnickej"