ESP v rezimu AP

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pátek Říjen 13 09:41:09 CEST 2017

Maximum jsem tu¹ím nìkde vidìl na 13 klientù, ale netu¹ím, co to udìlalo
s heapem. Je¹tì jednu vìc jsem zapomnìl zmínit - DHCP server na ESP
normálnì nì¾í v AP re¾imu, tak¾e celá sí» se konfiguruje sama. ESP8266 s
ESP32 mi bì¾í, ale AP je v tomto pøípadì to ESP8266 (bohu¾el - Core pro
ESP8266 je ve více-mature stavu, ne¾ Core pro ESP32).

P.B.