OT IPv6 - prakticke zkusenosti

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Říjen 9 13:57:34 CEST 2017

Důvod je poměrně jednoduchý,

FTP tak jak je navržené umožňuje kopírovat soubory mezi 2 servery,
přičemž ho obsluhuji ze třetího. Spojení řídím pomocí řídícího spojení a
vlastní datové pro přesun dat si servery otevřou mezi sebou.

Byvaly doby kdy tohle bylo k nezaplacení.

A jak už bylo psáno, vzniklo v době, kdy všichni měli veřejnou adresu a
žádný FW mezi s sebou.

Petr