OT IPv6 - prakticke zkusenosti

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Říjen 9 13:05:34 CEST 2017

I tak to nechapu...do patere jste pripojeni (zrejme) pres nejakeho
providera - ten nedela nic jineho nez, ze pro vas nakupuje konektivitu a
spravuje vam rozsah adres - respektive by nemel delat nic jineho - pokud
dela jeste neco dalsiho co vam znemoznuje byt na opravdovem internetu tak
je treba jej vymenit.

Vsechno ostatni pak prece musi byt ve vasi rezii. Ja bych tedy osobne byl
dost nervozni pokud bych nemel svuj FW a spolehal na nekoho jineho.

Nicmene tohle je presne dusledek domrseni normalniho internetu jak mel
fungovat tim, ze se hledalo jak obejit problemy zpusobene nedostatkem
adres. Takze se vymyslelo jak to obchazet a ted se vlastne resi, ze bez
toho je to vlastne horsi. Proste aby IPv6 fungovalo bude se muset vsechno
narovnat tak jak to ma byt.

RV