OT IPv6 - prakticke zkusenosti

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Říjen 9 11:55:59 CEST 2017

Zakladni nepochopeni veci je vsem zapnout ipv6 poskytovatelem. A budou
se dit veci. Vetsina se spoleha, ze jejich zarizeni neni z venci videt
... . To, ze lednicka dnes muze posilat ven data i bez IPv6 je sice
pravda a asi to tak i dela. Jde to postupne se zavadenim techto
technologii. Stejne jako TV,.. proste spyware zevnitr.

Nicmene si dat klapky na oci a rikat, ze NAT nedela zadnou ochranu je ... .

Jirka