Nieco pre audiofilov a fanusikov nakupov u Aliho a jeho pribuznych

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Říjen 4 15:05:01 CEST 2017

Třeba pro někoho tip, když už je řeč o audiofilech... Zrovna jsem na
ALI koupil přehrávač Zishan Z2. Chtěl jsem něco lepšího na poslouchání
na sluchátka a mám akorát mobil a jeho audio výstup za moc nestojí.
Zvažoval jsem i variantu s displejem, ale tak už je o dost dražší (i
když má součástkově lepší audio nicméně i ta Z2 se da kompletně
předělat když na to přijde). Absence displeje mi moc nevadí (na 3-4
alba co bych tam měl není potřeba). Tak přemýšlím jestli s předstihem
na Farnellu nekoupit ty dvě hlavní "audiofilní součástky" tj. OP275 a
LM4562 a preventivně je vyměnit (nejsou moc drahý cca 80Kč/kus)...