Re: USB prodlužka

ZU1234 zu1234 na seznam.cz
Středa Říjen 4 12:24:17 CEST 2017

Jak už jsem psal, je to pro USB mobilní modem (či jak se tomu nadává).
Koupil jsem kabel bez možnosti/nutnosti externího napájení se
"zesilovačem" uprostřed.
Protože u Vámi uváděného kabelu je připojení externího napájení na
straně samice, musel bych na těch 10m tahat i to napájení.
Vyzkouším co jsem koupil a dám vědět.