VXEXT filesystem

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Říjen 3 08:34:27 CEST 2017

Dobrý den,

díky za nabídku. Já cestu tím směrem nemívám, ale kolegy mám rozházené po celé
republice. Nejvytíženější linka je Praha - Brno, takže se poptám, jestli by
někdo byl ochoten se pro něj zastavit. Ozvu se soukromě, jakmile budu mít
spojku.
Čekal jsem, že je to dnes už celkem úzkoprofilové zboží, ale že až tak ...

Díky

Zeman