OT IPv6 - prakticke zkusenosti

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Říjen 2 17:52:19 CEST 2017

Zrovna nedávno jsem se na tohle téma bavil s místním správcem vesnické
sítě WiFi a reakce byla zhruba následující:
1. musel bych se to naučit.
2. kromě tebe to nikdo nechce.
Z jeho pohledu mu musím dát za pravdu, nemá žádný důvod hrabat do
něčeho, co v podstatě funguje. Ale voni mu to soudruzi z EU jednou
nařídí zákonem.

Mrazík