VXEXT filesystem

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Říjen 2 14:37:44 CEST 2017

Teoreticky by mohlo fungovat vytvoření raid 1 nebo 0 s tím jedním diskem,
který by se pak zpřístupnil. Na novějších řadičích je to tak potřeba, i když
člověk používá jenom jeden disk. Jenom se může stát, že při vytvoření raidu
to smaže obsah disku, takže jsem asi moc neporadil...

SCSI
> [...]
jeho
> největší slávy a já navíc nevím, jestli je plně funkční. Lspci ho vidí,
ale po
> zavedení modulu, který by ho měl oživit, dmesg mlčí, jako kdyby ve stroji
nic
> nebylo. Pak mám Adaptec 2200S, který je zřejmě až moc chytrý. Je to raid
> controller. Disk, naformátovaný na EXT v něm inicializuji, vyrobím "pole"
> mohu používat. Jenže to já nepotřebuji. Potřebuji pokud možno hloupý
řadič,
> který mi jenom zpřístupní disk, který mohu ručně mountnout jako vxext.
Autor

https://github.com/jens-maus/vxext_fs/commit/eeb9e102258d35c873795128416

In
***