Vrtane sablony - bylo Tloustka SMD sablony

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 30 23:48:19 CET 2017

No to vypadá výborně.
Chápu to správně, že jste použil běžný kancelářský papír s vyšší gramáží?
Tak tohle mně přijde jako hodně dobrá myšlenka. Zvažoval jsem kdejaké
fólie, ale použít obyčejný papír je teda super.

Díky za tip. Asi si už taky konečně nějaký silnější laser musím koupit.

PL