Vrtane sablony - bylo Tloustka SMD sablony

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Listopad 30 22:07:55 CET 2017

On 30.11.2017 0:21, Petr Labaj wrote:
> Ano, olovo a jen prototypová výroba, pár kusů.
> Právě na nějakých 1-5 desek se mi nevyplatí řešit nějakou profi šablonu.

Napadlo ma, ze na nejakych 1-5 dosiek by sa dala pouzit sablona z menej
trvanlivych materialov. Vysledok je na obrazkoch nizsie.  Je tam 0805,
0603, SO18, QFP44

https://static.bastl.sk/rozne/sablona_1.jpg
https://static.bastl.sk/rozne/sablona_2.jpg

Nedopadlo to zle, napriek tomu ze som prestarnutu pastu gebzil na tri
krat starou kreditkou.

Je to vyrobene na tomto:
https://www.bastl.sk/premeny-3d-tlaciarne-i-laserova-gravirka/

Po vychytani jedineho technologickeho detailu (rychlost rezania) je
vyroba sablony otazkou par minut, vratane pripravy podkladov z gerberov.

Material ... 160g/m2 vykres (hrubka 0.2mm) na ktory som na laserke
vytlacil sedu plochu aby sa neleskol. 120g/m2 by zrejme stacil (hrubka
0.15mm)

-m-