kde koupit motorizovany kulovy ventil na vodu

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Středa Listopad 29 21:09:30 CET 2017

Bude tam podle me bezny servopohon s koncaky a rele.
Tzn maly 3f motor, kondik.

Proto to ma taky ten kontakt navic a potrebuje to trvale jednu fazi a druha
to ovlada.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Wednesday, November 29, 2017 8:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: kde koupit motorizovany kulovy ventil na vodu

On Wed, 29 Nov 2017, Ivan.Kiss na novohrad.sk wrote:

> Je tam návod s popisom funkcie:
> https://eshop.macekasyn.cz/out/media/el.ventil2-3cestnnvod_fl.pdf

Na tohle tam ale odpoved neni - jak se zaridi ze se po pripojeni napajeni
ventil otevre a po odpojeni zavre. Zajimal by mne princip toho mechanismu.
Jestli ten motor bezi porad a neco se tam protaci nebo jestli se nejak
vypne, ale potom by se musela blokovat ta vratna pruzina kdyz je to pod
napetim. Nebo jakou roli tam hraji ty mikrospinace.