] Jakou grafiku?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Listopad 29 17:41:07 CET 2017

Obavam se, ze uz me ty napady s "rekreacni" tezbou presly...

Pavel Kutina

  ----- Original Message -----
  From: Michal Grunt
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, November 29, 2017 4:47 PM
  Subject: RE: ] Jakou grafiku?

  nVidia 1070 při tezeni a pretaktovani bere cca 300W… Jedna se da v bedne uchladit, dve takove uz je docela problem a chce to nuzkama na plech bednu trochu poupravit :-). Diru 12cm zpredu a cca 20cm na grafikama z boku a pridat patricne ventilátory. Pak se to da udrzet tesne pod 70 st. C  při mirnem pretaktovani a plném zatizeni. Pry se dnes vyplati (cena vs vykon) nVidia 1060. Ale 1080ti s vodnim chlazením je taky narez (výkon si jako dve 1070, ale spotřeba „jenom“ cca 400W (ted nevim presne, ale je to o dost méně nez dve 1070).