] Jakou grafiku? - tezba kryptomen

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Listopad 29 13:56:18 CET 2017

Na grafice se dnes asi nejvíce vyplati těžit zcash. Když jsem to nedávno porovnaval s jinými známými menami tak to vycházelo hodne dobře, nekde i 2x lepe nez třeba etherxxx. Ale spotřeba elektřiny je dost nezanedbatelny naklad (dela třeba i polovinu toho co vytezite a někdy je to tak tak). Ty kurzy se strasne hybou takže to co platilo před měsícem je uz dnes třeba trosku jinak. Ale da se to snadno propočítat (když nebudete koukat na pohyb kurzu, který jde dopředu odhadnout dost blbe – mesic tezeni je prd, chce to min tak pul roku). Jsou na to kalkulačky (hledejte na google třeba zcash calculator) a zjistěte si kolik dana gafika dokáže vytezit. Akorát, ze tezeni není lineární takže za dva měsíce ta náročnost třeba o polovinu vzroste a uz to bude vycházet jinak a bude zalezet jak se hybe kurz – jestli to vykompenzuje…

Od: Jaroslav Buchta
Odesláno:středa 29. listopadu 2017 13:09
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: ] Jakou grafiku? - tezba kryptomen

Jak dlouho asi trva vytezit 1 BTC na takove grafice, kdyz je to ted tak
popularni?

Je neco pravdy treba na techto prispevcich?
https://www.zive.cz/poradna/bitcoin-tezba/sc-20-cq-606119/default.aspx?consultanswers=1

Myslim, ze ASIC ma byt mnohem vykonnejsi ale nejak nechapu, proc pak
vsichni blbnou s grafikama.
A co uz vubec nechapu, ze se prubezne meni obtiznost tezby, to ty stare
mene obtizne HASHe stale plati a maji stejny kurz nebo jak to funguje?
Tim se asi da ovlivnit kurz uplne nejvic, ne? Kdo to stanovuje?