] Jakou grafiku? - tezba kryptomen

Středa Listopad 29 13:09:49 CET 2017

Jak dlouho asi trva vytezit 1 BTC na takove grafice, kdyz je to ted tak
popularni?

Je neco pravdy treba na techto prispevcich?
https://www.zive.cz/poradna/bitcoin-tezba/sc-20-cq-606119/default.aspx?consultanswers=1

Myslim, ze ASIC ma byt mnohem vykonnejsi ale nejak nechapu, proc pak
vsichni blbnou s grafikama.
A co uz vubec nechapu, ze se prubezne meni obtiznost tezby, to ty stare
mene obtizne HASHe stale plati a maji stejny kurz nebo jak to funguje?
Tim se asi da ovlivnit kurz uplne nejvic, ne? Kdo to stanovuje?