] Jakou grafiku?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Listopad 29 12:25:07 CET 2017

a to chlazeni co zabira ten slot predelat na vodni, ktere jde dat  kamkoliv ? cena dneska uz snad neni tak strasna ..
pak je vyber grafiky uplne jiny.
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Wednesday, November 29, 2017 12:22 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: ] Jakou grafiku?

Tak já netvrdím, že je tam málo místa - tvrdím, že nechci a nemůžu obětovat ten jeden slot vedle, ježto slotů je zoufale málo.

A k tomu "aby to mělo smysl" - chápu, že 500W do grafiky by bylo lepší, ale to také není a nebude, nedá to ani zdroj (lehce atyp). Ano, ideální by bylo postavit PC výhradně na těžbu, to zahodit někam do průmyslového areálu, kde se hradí elektřina paušálem a nechat ho jet, ale to není to, co bych teď chtěl řešit.

Pavel Kutina