Re: Optický průmyslový snímač, analogový výstup

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Úterý Listopad 28 19:22:04 CET 2017

Zdravím, pro orientaci jsem zkoušel analogy, ale měl jsem problém s
odrazy světla. Nejvíce se mi osvědčilo obyčejné čidlo s digitálním
výstupem konkrétně jsem použil takzvanou vidličku od Sick řadu WFL nebo
WFM (nepamatuji si) s paprskem 0.2 mm a natáčím na jednu stranu do
přerušení, pak na druhou stranu a přesně mezi těmito přerušeními je
výsledné hledané natočení pro orientaci. Milan